“Podrška na daljinu” znači pružanje tehničke pomoći korisniku bez fizičkog dolaska na lokaciju, već putem interneta ili telefona.

U praksi to uključuje:

  • Povezivanje na korisničko računalo pomoću alata AnyDesk
  • Dijagnostiku problema – provjeru postavki, programa, mrežnih veza, sigurnosnih postavki i dr.
  • Rješavanje poteškoća – instalacija ili podešavanje softvera, uklanjanje virusa, optimizacija rada sustava, obnavljanje datoteka, konfiguracija e-maila itd.
  • Edukaciju korisnika – pokazivanje koraka na ekranu dok korisnik prati, pa može sam ponoviti kasnije.
  • Održavanje sustava – redovite provjere, ažuriranja i sigurnosne kopije.

Prednosti:

  • Brza reakcija (nema čekanja na dolazak tehničara)
  • Niži troškovi (nema putnih troškova)
  • Mogućnost pomoći bilo gdje u svijetu

Uvjeti:

  • Korisnik mora imati internetsku vezu
  • Obično je potrebna privremena dozvola za pristup računalu (sigurnosna mjera)
it support
AnyDesk Logo