“Podrška na daljinu” znači pružanje tehničke pomoći korisniku bez fizičkog dolaska na lokaciju, već putem interneta ili telefona.
U praksi to uključuje:
- Povezivanje na korisničko računalo pomoću alata AnyDesk
- Dijagnostiku problema – provjeru postavki, programa, mrežnih veza, sigurnosnih postavki i dr.
- Rješavanje poteškoća – instalacija ili podešavanje softvera, uklanjanje virusa, optimizacija rada sustava, obnavljanje datoteka, konfiguracija e-maila itd.
- Edukaciju korisnika – pokazivanje koraka na ekranu dok korisnik prati, pa može sam ponoviti kasnije.
- Održavanje sustava – redovite provjere, ažuriranja i sigurnosne kopije.
Prednosti:
- Brza reakcija (nema čekanja na dolazak tehničara)
- Niži troškovi (nema putnih troškova)
- Mogućnost pomoći bilo gdje u svijetu
Uvjeti:
- Korisnik mora imati internetsku vezu
- Obično je potrebna privremena dozvola za pristup računalu (sigurnosna mjera)